11 Şubat 2012 Cumartesi

Domates Biber... Ama nasıl?

Domates biber patlıcan demek geliyor insanın içinden Rahmetli Barış Manço'nun şarkısını söyler gibi. Maalesef Balkon sınırlarımı zaten bir hayli zorladığımdan Domates ve biber ekiyorum ama nasıl?
Domates marketten aldığım çok beğendiğim salça domatesi.
Domatesin bir kısmı da kahverengi domates.
Biber küt biber, üç burunlu.

Bakalım verim ne olacak. Malum kısıtlı ortamlarda yetişenlerin de hasatı hüsrana dönebiliyor.
Benim toprağım iyi bir karışım. Ormandan getirdiğim iyi drenajlı ve gübreli toprakla, gübreli çiçek toprağı ve torfu kat kat döktüm. Sonucu göreceğiz.


 Soldakiler biber, sağ üst salça domatesi, sağ alt kahverengi domates.

Her göze iki adet ektim. Bu aslında yer darlığından. verimi iki katına çıkarmak için. ikisi de çıkarsa zayıf olanını duruma göre feda edebilirim. Zaten edindiğim tecrübeye göre güçlü büyüyenler güçlü gelişip verimli oluyorlar. Zayıf ve sıska olanlarsa daha sonra da varlık gösteremiyorlar. Ben bunlara da emek harcadığım halde hiç verim alamadım. O yüzden artık seçim yapacağım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder